פריוריטי קבלנים

מערכת Prior-IT קבלנים מקנה לכל חברה קבלנית לנהל את פרויקטי החברה שלה באופן טכנולוגי ומתקדם ברמה פרטנית ובצורה יעילה במיוחד. המערכת מאפשרת ריכוז של כל סוגי ההוצאות הקיימות בארגון עד רמת הפרט, עם יכולות מודולרית לשינויים לפי צרכי הארגון בליווי צמוד של צוות Prior-IT המספק מענה אפקטיבי לכל אתגר. Prior-IT קבלנים כוללת מודולים ופתרונות טכנולוגיים שפותחו על ידי Prior-IT במיוחד עבור סקטור הקבלנים וצרכיו הייחודיים מתוך הבנת עולם הבנייה ואתגריו.

ניהול פרויקטים אופטימאלי לחברות קבלניות

בעזרת כלי הניתוח, הבקרה והאוטומציות של Prior-IT מהנדסים, אנשי כספים, והנהלה מתקשרים באותה שפה תוך התייחסות לאותם נתונים מספריים.
המערכת מאפשרת:

  • הפקת דוחות מתקדמים לניתוח עלויות והכנסות מרמת הפרויקט ועד רמת הסעיף.
  • הפקת דוחות פיננסיים לפי פרויקט.
  • שיוך אוטומטי של פרויקט למגוון התעודות שבמערכת (הזמנות רכש, קבלות סחורה, משלוחים, חשבוניות, תשלומים, קבלות, תנועות יומן, ועוד).
  • שיוך מספר פרויקטים לכל תעודה – אופציה.
  • ניהול סעיפים מיוחדים התייקרות / קנסות / עכבון / עלויות כלים / עלויות עובדים / מקדמות והלוואות ועוד.
  • ניהול מתקדם של צרופות וערבויות הכולל התראות ובקרות.
  • ניהול חשבונות ויצירת חשבוניות מס לכל חשבון בנפרד או מאוחד, ותנועות יומן צפויות לתזרים על בסיס חשבון.

מנגנונים:

  • חיוביי וזיכויי מלאי בין הפרויקטים.
  • עדכון רטרואקטיבי של פרויקטים, סעיפי אב וסעיפים בתעודות המערכת.
  • הוספה אוטומטית של סעיפים קבועים לפרויקטים
    בקרת ביצוע של סעיפים על בסיס כמויות (בעת ביצוע הזמנת סחורה וקבלתה).
  • המרת כמויות (בהתאם ליחידות המידה בכתב הכמויות אל מול יחידות המידה בקבלות הסחורה)

ניהול תהליכי רכש

המערכת מאפשרת:

  • אישור חשבוניות ספק לתשלום.
  • בקרה למניעת כפל תשלומים לספקים.
  • חסימת תשלומים ללא אישור או אסמכתא, ובקרת אישור תשלומים.
  • ניהול חובות ספקים.
  • דיווחי מע"מ כולל ניתוח אוטומטי לכרטיסי המע"מ.
  • קיבוץ חשבוניות ופיצולן לתשלומים.
  • חסימת אפשרות תשלום על בסיס חשבונית מס לספק עסקה.

מנגנונים:

  • אישור הזמנות רכש דינמי (לפי מנהלי הפרויקטים ששויכו להזמנה)
  • ניהול חשבוניות חריגות
  • בקרת קבלות סחורה חריגות
  • ניהול אישור חשבוניות על ידי מנהלי הפרויקט

 

התחשבנות עם קבלני משנה

המערכת מאפשרת:

  • אפשרות קישור קבלן משנה להזמנות רכש, קבלות סחורה וחשבוניות ספק.
  • דוחות הצגת מצב התחשבנות מול קבלן משנה.
  • ניהול הגשת חשבונות של קבלני משנה.

מנגנונים:

  • חיוב אוטומטי של קבלני המשנה (היוצר חשבונית מס על בסיס חשבונית ספק בתוספת עמלת טיפול).
  • חיוב תדלוקים שבוצעו עבור קבלן משנה.
  • חיוב עובדים וכלים ששובצו עבור קבלן משנה.

שיבוצי עובדים וכלים

המערכת מאפשרת:

  • טעינת עלויות שכר עובדים (עובדי שטח ומנהלה).
  • הגדרת קבוצות שיבוץ לעובדים.
  • העמסת עלויות עובדי שטח, עובדי מנהלה וכלים על הפרויקטים על פי עלותם לחברה בפועל.

מנגנונים:

  • הקמת שיבוצי כלים ועובדים.
  • טעינת שיבוצי עובדים וכלים.
  • שיבוצים אוטומטים לעובדים קבועים.

כלים – ניהול ובקרת עלויות

  • ניהול ותיעוד הכלים במערכת.
  • שיוך כלים לתעודות במערכת (כגון הזמנות רכש, קבלות סחורה וחשבוניות).
  • ניהול כלל העלויות ששויכו לכלים.
  • בקרת צריכה של תדלוקי כלים, ואיתור חריגות צריכה.
  • בקרת טיפולים, תאריכי ביטוח, רישיונות ומגוון התראות נוספות.
  • ניהול נהגים ובטיחות

משימות

המערכת מאפשרת:

  • אישור, פתיחת תשלומים, טיפול בדרישות רכש ועוד.

מנגנונים:

  • משימות לניהול תקין ובקרה על התהליכים בארגון (כגון הזמנות רכש).
  • פתיחה אוטומטית של משימות לפי צרכי הארגון והתדירות הנדרשת.

מנגנון איתוראן

מנגנון אוטומטי לתיעוד שעות מנוע \ קילומטראז' של כלים והצפת חריגות אל מול תדלוק בפועל.

אפליקציה לעובדי שטח

ביצוע פעולות ישירות וצפייה בנתונים בזמן אמת:

  • הקמת דרישות רכש
  • הקמת הזמנות רכש
  • אישור הזמנות רכש
  • הקמת קבלות סחורה
  • אישור חשבוניות רכש
    תדלוקי כלים וכלי קבלני משנה
  • תיעוד תמונות וליקויים בפרויקט
  • צילום כלים
  • שיבוץ כלים ועובדים

פריוריטי קבלנים – יתרונות ותוצאות

  • אוטומציות לניהול ובקרה של פרויקטים המצריכה ביצוע פעולות מועטות לטובת ניתוב הנתונים לפרויקטים הרצויים.
  • ריכוז כל סוגי ההוצאות הקיימות בארגון עד רמת הפרט, עם יכולות מודולרית לשינויים לפי צרכי הארגון.
  • צמצום עלויות, התייעלות והעלאת הרווחיות כפועל יוצא של תכונות המערכת ואפן השימוש בה.
  • אוטומציה וניהול מלא ואינטגרטיבי של כלל התהליכים והפרויקטים.
  • מעקב מלא אחר תהליך בודד, מספר תהליכים, פרויקט בודד וכלל הפרויקטים.
  • התמצאות מהירה וקלה לצורך איתור נתונים / הוצאות / חומרים / כלים / עובדים והכנסות.
    הפקת דוחות מהירה וקלה.
  • קבלת תזרים ותקציב לפרויקט.
    מעקב תכנון מול ביצוע.
  • ניהול חוזים, ספקים, חשבונות (חלקיים ושוטפים), מתכננים ויועצים.
  • מעקב אחר ערבויות וביטוחים.
  • ועוד

ניווט מהיר במסמך