הצורך במענה מגוון הוא כורח המציאות על פיו עובדים בודדים, צוותים ולקוחות מצויים במגוון מקומות בו בזמן ותהליכים עסקיים מחויבים להיות נגישים וזמינים גם להם. האפשרות לנהל את התהליכים באופן טכנולוגי גם על ידי אפליקציות ואתרים מאפשרת לספק לארגון מענה שלם ולא להתפשר על מערכת אשר אינה נגישה או זמינה לכולם.
דוגמאות לאפליקציות מבית Prior-IT
אפלקציית קבלנים
לעובדי השטח המאפשרת ביצוע פעולות ישירות (הקמת הזמנות רכש, אישור הזמנות רכש, אישור חשבוניות, הקמת קבלת סחורה, תיעוד תדלוקים ועוד) וצפייה בזמן אמת בנתונים.
הזמנות רכש
הקמת הזמנות רכש לפי קטגוריות והרשאות לעובדים.
אישורים
אישור הזמנות רכש וחשבוניות רכש.
אתר שיבוצי עובדים וכלים.
אתר לתיעוד שיבוצי עובדים וכלים בארגון והשכרות מול גורמי חוץ